اخبار ترفند ها و نکات دنیای علم و فناوری اطلاعات

اخبار و معرفی ترفند ها تکنولوژی های روز دنیا

اخبار ترفند ها و نکات دنیای علم و فناوری اطلاعات

اخبار و معرفی ترفند ها تکنولوژی های روز دنیا

سیستم مدیریت انبار

سیستم مدیریت انبار یک پایگاه داده انبار بلادرنگ است که قادر به مدیریت موجودی های بزرگ یک سازمان و مدیریت پروژه است. این می تواند برای ردیابی موجودی یک فروشگاه منفرد یا برای مدیریت توزیع سهام بین چندین فروشگاه از یک امتیاز بزرگتر استفاده شود. با این حال، این سیستم صرفاً داده‌های فروش و ذخیره‌سازی مجدد را ثبت می‌کند و اطلاع رسانی در مورد موجودی کم در هر مکان در یک بازه زمانی مشخص ارائه می‌کند. هدف کاهش فشار ردیابی به جای رسیدگی به کلیه تعمیرات فروشگاه است. هدف اصلی سیستم مدیریت انبار، اطمینان از در دسترس بودن مداوم منابع برای مصرف کنندگان است. بنابراین، سیستم مدیریت انبار به سمت صاحبان فروشگاه های کوچک تا بزرگ و مدیران سهام هدایت می شود که مسئول نگهداری کالاهای کافی در دست در یک تجارت خرده فروشی یا تولیدی هستند. این سیستم می‌تواند از یک رایانه واحد که هم نرم‌افزار مشتری و هم سرور را اجرا می‌کند تا چندین فروشگاه و انبار مقیاس‌بندی کند. این سیستم همچنین می‌تواند تراکنش‌های ورودی و خروجی یک یا چند فروشگاه را ردیابی کند و همچنین جزئیات صورت‌حساب آن‌ها را تولید کند. این سیستم گزارش‌های ماهانه‌ای از فروش تولید می‌کند که از طریق آن مدیر فروشگاه مربوطه می‌تواند از معامله فروش ماهانه انجام شده مطلع شود. سیستم مدیریت انبار یک برنامه دسکتاپ است.

بیشتر بخوانید : نرم افزار انبار عمومی

مزایا:

     سیستم قادر به ارائه گزارش به صورت ماهانه می باشد.
     سیستم به مدیر اجازه می دهد برای هر تراکنش ورودی و خروجی یک صورتحساب ایجاد کند.
     سرعت و کارایی: یک سیستم مدیریت انبار کامپیوتری همه چیز را از وارد کردن اطلاعات تا گرفتن موجودی را آسان‌تر می‌کند. موثرترین محصولات سیستم انبار عملکرد عملیاتی شما را افزایش می دهد که منجر به بهره وری بیشتر می شود. با حفظ ذخایر معقول مواد، عملیات تولید روان را تضمین می کند.
     کاهش هزینه ها: بسیاری از شرکت ها مبالغ هنگفتی را برای انبار وی سرمایه گذاری می کنند.
     از طریق موجودی کافی محصولات نهایی، عرضه منظم و به موقع به مشتریان را تسهیل می کند.

معایب

     مسائل مربوط به دقت: یک سیستم کامپیوتری به تنهایی صحت را تضمین نمی کند و داده های انبار فقط به اندازه ورودی داده ای است که آن را ایجاد کرده است.
     کنترل موجودی ها به دلیل عملکردهای زیادی که انجام می دهد پیچیده است. باید به عنوان مسئولیت های مشترک در نظر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.