اخبار ترفند ها و نکات دنیای علم و فناوری اطلاعات

اخبار و معرفی ترفند ها تکنولوژی های روز دنیا

اخبار ترفند ها و نکات دنیای علم و فناوری اطلاعات

اخبار و معرفی ترفند ها تکنولوژی های روز دنیا

سرور چیست؟

سرور شبکه یک سیستم رایانه ای است که به عنوان مخزن مرکزی داده ها و برنامه های مختلفی که توسط کاربران در یک شبکه به اشتراک گذاشته می شود ، استفاده می شود. اگر رایانه ای دارید که به دلیل سرعت کم آن دیگر از آن استفاده نمی کنید ، می توانید برای سایر رایانه های خانواده خود آن را به یک سرور شبکه تبدیل کنید. شما باید مطمئن شوید که یک هارد دیسک به اندازه کافی بزرگ (حداقل 100 گیگابایت) برای ذخیره تمام داده هایی که در آن قرار دارید ، به خصوص اگر از آن برای ذخیره فیلم ، تصاویر ، موسیقی یا موارد دیگر استفاده کنید. فایلهایی که فضای زیادی را در خود جای می دهند. بهتر است از اتصال بی سیم برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر استفاده نکنید.

خرید سرور HP
رایانه خود را در یک روتر شبکه خانگی وصل کنید و در حالی که رایانه شما در حال کار است ، روی دکمه شروع و سپس تنظیمات کلیک کنید. روی Control Panel کلیک کنید ، و روی Network Setup Wizard دوبار کلیک کنید (نماد خانه با یک سقف قرمز). در دو صفحه اول که Wizard به شما پیشنهاد می دهد ، روی Next کلیک کنید؛ سپس روی گزینه دوم کلیک کنید ، "این رایانه از طریق یک دروازه مسکونی یا از طریق رایانه دیگری در شبکه من به اینترنت متصل می شود." سپس بر روی Next کلیک کنید.

سپس صفحه ای دریافت می کنید که از شما خواسته می شود توضیحات رایانه را وارد کنید. سپس بر روی Next کلیک کنید. صفحه بعدی که شما دریافت می کنید ، با مشخص کردن نام کارگروه ، شبکه خود را نامگذاری می کند ، که باید آن را MSHOME بگذارید ، مگر اینکه رایانه های دیگر در خانه شما از یک گروه کاری متفاوت استفاده کنند. روی Next کلیک کنید صفحه بعدی گزینه روشن یا خاموش کردن اشتراک فایل و چاپگر را به شما می دهد ، بنابراین بر روی گزینه برتر (روشن کردن پرونده و به اشتراک گذاری چاپگر) کلیک کنید. دو بار دیگر روی Next کلیک کنید ، و سپس صبر کنید تا Wizard تمام شود. گزینه آخر را در کادر گفتگو کلیک کنید (فقط جادوگر را تمام کنید) و Next را بزنید. برای بستن جادوگر ، روی Finish کلیک کنید. این فرآیند را برای هر رایانه دیگری که می خواهید به سرور شبکه خانگی خود وصل کنید تکرار کنید.