اخبار ترفند ها و نکات دنیای علم و فناوری اطلاعات

اخبار و معرفی ترفند ها تکنولوژی های روز دنیا

اخبار ترفند ها و نکات دنیای علم و فناوری اطلاعات

اخبار و معرفی ترفند ها تکنولوژی های روز دنیا

شمعدان مسی

شمعدان از جمله شمعدان مسی معمولا در کنر آینه با هم استفاده می شودو استفاده از آینه شمعدان  در سفره عقدها امری رایج است .

 آینه شمعدان در طرح ها و مدل های گوناگون آینه شمعدان فیروزه،آینه و شمعدان مسی و... وجود دارد. قیمت ظروف فیروزه کوبی و مسی مانند قیمت شکلات خوری مس و فیروزه ،قیمت شمعدان مسی فیروزه کوبی،قیمت آینه شمعدان مسی ،قیمت شمعدان مسی طرح پرداز و...بسته به طرح ، سایز ، ابعاد و حتی برندی که ان را تولید کرده است متفاوت می باشد. مثلا محصولات فیروزه کوب آقاجانی به علت کیفیت و اعتبار برند آقاجانی دارای قیمت متفاوتی با یک محصول فیروزه کوب معمولی مثلا تابلو فیروزه کوبی از یک برند معمولی دارد.

 شاید این سئول پیش بیاید که مس پرداز چیست ؟  محصولات مس پرداز مانند شیرینی خوری مس پرداز محصولاتی هستند که ساختار بدنه آن ها از مس می باشد که بر روی آن طرح های گوناگون و چند رنگ کار شده است و زیبایی ظرف مسی رو چند برابر می کند. هم اینک هنرمندان زیادی هستند که محصولات مس پرداز رو درست می کنند و آموزش پرداز روی مس مانند آموزش پرداز میناکاری روی مس در شهر اصفهان که مهد این هنر است انجام می شودو شما می توانید آموزش مس پرداز مانند آموزش پرداز نقطه ای را در این شهر نزد هنرمندان با سابقه این حوزه فرا بگیرید. قیمت محولات مس پرداز مانند قیمت شیرینی خوری مس پرداز بر حسب سایز،ابعاد و مواد اولیه به کار فته متفاوت می باشد.
برای خرید شمعدان مسی و سایر صنایع دستی مانند شیرینی خوری فیروزه کوب حتما به فروشگاه های با سابقه در شهر خود مراجعه کنید یا از فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند فروشگاه سوغات اصفهان خرید خود را انجام دهید تا خیال شما بابت کیفیت و اصل بودن محصولی که دریافت می کنید مطمئن باشد.

آشنایی با عنصر مس 

مس یک نوع فلز است که در محیط هایی مانند صخره ، خاک ، آب ، هوا و همچنین در گیاهان و حیوانات نیز وجود دارد .

ظروف مسی چه فوایدی دارند؟

از لحاظ فروانی مس سومین عنصر فروان در بدن انسان می باشد. مس نقش موثری در سوخت و ساز بدن دارد و هم چنین به واسطه این که گرما رو به خوبی منتقل می کند می توان از آن در پخت و پز استفاده نمود و با حرارت کم می توان غذای خوبی تهیه نمود .ظروف مسی به دلیل زیبایی و درخشندگی خاصی هم که دارند می توانند در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین با تزیین ظروف مسی زیبایی و دلنوازی آن رو دو چندان بکنید .
از دیگر مزایای ظروف مسی می توان به استفاده آن در پزشکی اشاره نمود. از جمله موارد استفاده می توان به موارد زیر اشاره نمود :
مس می تواند به جذب بهتر آهن کمک کند ، همچنین مس برای ساخت گلبول های قرمز هم ضروری می باشد و برای رنگدانه های پوست مفید می باشد و به آزاد شدن انرژی در بدن هم کمک می کند.

معایب کمبود مس

از طرفی کمبود مس می تواند برای بدن معایبی داشته باشد و بدن را دچار مشکلاتی نماید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :
کمبود مس در بدن انسان احتمال ابتلای انسان به بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد.
کمبود مس در بدن انسان می تواند منجر به پوکی استخوان بشود و بیماریهای مفاصل و استخوان رو برای انسان در پی داشته باشد . 
کمبود مس در مواردی باعث افسردگی می شود زیرا مس در تنظیم عملکرد بعضی از آنزیم های بدن نقش موثری دارد که این آنزیم ها در پیشگیری از مهار افسردگی دربدن انسان نقش موثری دارند.
در مورد قیمت هم، قیمت ظروف مسی کیلویی است یا بسته به طرح و نوع ظروف وهمچنین نحوه ساخت ظروف مسی و مراحل ساخت ظروف مسی متفاوت است . مثلا قیمت ظروف مسی دکوری و این که ظروف مسی قدیمی باشد یا نه تفاوت هایی دارد. در کل این رو در نظر داشته باشید که به خرید ظروف مسی اصل اقدام کنید که فروشگاه سوغات اصفهان این اطمینان رو در اختیار شما می گذارد که ظروف مسی اصفهان که ارائه می دهد همگی اصل بوده و می توانید با خیال راحت به خرید اقدام کنید .البته خرید ظروف مسی قدیمی مخصوصا ظروف مسی قدیمی اصفهان هم طرفدارن خود را دارد و بعضی ها فقط به دنبال خرید ظروف مسی قدیمی مخصوصا خرید ظروف مسی قدیمی اصفهان هستند.
نکته ای هم که باید اشاره شود این است که در کنار ظروف مسی اصفهان ، ظروف مسی زنجان هم دارای کیفیت خوب می باشد.

نحوه نگهداری ظروف مسی

موارد مهمی مخصوصا در استفاده از ظروف مسی برای اولین بار وجود دارد که در ذیل تعدادی رو خدمت شما همراهان سایت سوغات اصفهان عرض مینماییم
یکی از مواردی که هنگام استفاده از ظروف مسی رعایت شود این است که خوراکی هایی که زیاد شور و تلخ هستند یا این که زیاد ترش و شیرین هستند و همچنین روغن و گوشت رو هم نباید به مدت طولانی در ظروف مسی نگهداری کرد.
برای شستن ظروف مسی برای این که لایه های محافظی آن از بین نرود بهتر است تا جایی که امکان دارد خراشیده نشود.
موقعی که ظروف مسی رو شستید بلافاصله آن را خشک کنید و به هیچ عنوان برای شستن ظروف مسی از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید زیرا این کار به مرور زمان به ظروف مسی آسیب میزند.
برای شستن ظروف مسی از آب گرم و اسکاچ استفاده کنید و به هیچ عنوان از مواد شوینده که قدرت سایندگی بالایی دارند استفاده نکنید زیرا به مرور زمان باعث آسیب می شوند.
مواقعی پیش می آید که پوشش مسی ظروف مسی مخدوش شده و قسمت هایی از آن دچار آسیب می شود . بهتر است در هنگام بروز این مساله به فروشگاه ظروف مسی یا امکانی که این ظروف رو درست می کنند بروید و دوباره ظروف مسی رو برای شما پوشش بدهند .

هوایی تازه با ماسک دی

هشت سال تجربه در زمینه تولید تجهیزات پزشکی

شرکت دی ماسک در راستای تأمین نیاز داخل این شرکت در سال 1391 مطالعات اولیه خرید ماشین آلات با هدف تولید تجهیزات پزشکی، مصرفی، بیمارستانی شروع به فعالیت رسمی نمود؛ و با طرح توسعه اول (گام اول) در سال 1392 شروع به خرید ماشین آلات روز دنیا از کشورهای خارجی با هدف تولید ماسک‌های تنفسی شروع به کارکرد خط تولید این شرکت با دستگاه نیمه اتوماتیک زیر نظر مهندسین، کارشناسان مجرب انجام می‌گیرد.

کارخانجات با کیفیت داخلی تهیه می‌شود را تولید کرده به بازارهای هدف عرضه کند این شرکت اولین تولید کننده ماسک‌های پزشکی با ظرفیت 300 هزار عدد در روز می‌باشد که افتخار دارد بدنبال سیاست‌های کلان کشور در بحران‌های پیش رو مردم را یاری نماید لذا در شرایط بحرانی کرونا شرکت ظرفیت خود را در روز تا 350 هزار عدد افزایش داده که روزانه به وزارت بهداشت ارائه می‌نماید.


هدف ما

شرکت دی ماسک توانسته با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب داخل شود و با تکمیل گردد. خطوط تولید بصورت تمام اتوماتیک ماسک‌های سه لایه پزشکی، بندار، کودک را با بهترین مواد اولیه که از هدف ما کمک به شهروندان ایران و نظام سلامت برای کنترل شیوع کرونا و کاهش قربانیان آن در ایران است.


نگاه ما

تولید تا شکست کامل ویروس کرونا و جهش تولید در راستای اهداف کشور جمهوری اسلامی ایران